اسکیباز کانادا، نماینده ایران در المپیک
اسکیباز ایرانیالاصل کانادایی در صورت کسب سهمیه المپیک زمستانی ۲۰۱۰ ونکور به عنوان نماینده ایران در این مسابقات شرکت خواهد کرد. به گزارش فارس، بیژن کنگرلو اسکیباز ایرانی مقیم کانادا که در این کشور متولد شده است در صورت کسب سهمیه المپیک زمستانی ۲۰۱۰ ونکور کانادا با لباس ایران در این مسابقات و در رشته صحرانوردی شرکت خواهد کرد. کنگرلو ۲۴ ساله که پدری ایرانی دارد؛ از اوایل آذرماه سال جاری در مسابقات جام بینقارهای که در شمال آمریکا برگزار میشود شرکت کرده و در صورت گرفتن امتیازات لازم به ایران سفر خواهد کرد. وی با حضور در ایران و شرکت در مسابقات لیگ اسکی صحرانوردی در صورتی که امتیازات لازم را کسب کند و سهمیه المپیک زمستانی ۲۰۱۰ را به دست بیاورد با لباس ایران در این مسابقات و در رشته صحرانوردی حضور پیدا خواهد کرد. فدراسیون اسکی با پیشنهاد کنگرلو برای حضور در ایران و شرکت در لیگ صحرانوردی موافقت کرد تا وی با حضور در این مسابقات که زیر نظر ناظر فدراسیون برگزار میشود، شرکت کرده تا بتواند با رقابت با سایر اسکیبازان ایرانی در صورت کسب سهمیه به عنوان یک ایرانی در المپیک ونکور حضور داشته باشد.
اخبار مرتبط
دیگر اخبار این روز
حق کپی © ۲۰۰۱-۲۰۲۶ - Sarkhat.com - درباره سرخط - آرشیو اخبار - جدول لیگ برتر ایران
