۲ بازیکن پرسپولیس درخواست جدایی کردند! / واکنش گل محمدی/ ۲۴ ساعت صبر کنید

۲ بازیکن پرسپولیس درخواست جدایی کردند! / واکنش گل محمدی/ ۲۴ ساعت صبر کنید
خبرگزاری دانشجو
خبرگزاری دانشجو - ۱۵ آبان ۱۴۰۰

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، گفته می‌شود این دو بازیکن در پرسپولیس نیمکت نشین بوده و فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده اند.

با این وجود شنیده می شود یحیی گل محمدی مخالف جدایی این دو بازیکن است و باید منتظر ماند و دید در فاصله ۲۴ ساعت مانده تا پایان مهلت نقل و انتقالات (۱۶ آبان) رضایتنامه این دو بازیکن سرخپوش صادر می‌شود یا اینکه در پرسپولیس ماندنی خواهند شد.

ظاهراً فولاد خوزستان و یک تیم صنعتی مشتری این دو بازیکن پرسپولیسی با رقم پیشنهادی بالا هستند!

منابع خبر

اخبار مرتبط