پایان دومین مرحله لیگ برتر جاده با قهرمانی گنجخانلو
خبرگزاری میزان - طبق اعلام
روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، دومین روز رقابتهای لیگ برتر جاده با برگزاری مسابقه استقامت جاده و قهرمانی محمد گنج خانلو از فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به پایان رسید. ۷۶ رکابزن از ۱۳ تیم مسیر ۱۲۰ کیلومتر رامسر را سپری کردند.
سعید صفرزاده و علی لبیب هر دو از تیم دانشگاه آزاد اسلامی در جایگاههای دوم و سوم قرار گرفتند. استقامت جاده دومین مرحله لیگ برتر جاده در منطقه سادات شهر استان مازندران به پایان رسید.
لازم به ذکر است روز گذشته نیز حسن سیف الهی در بخش تایم تریل انفرادی از دانشگاه آزاد اسلامی (شهید عدالت اکبری) قهرمان شد، بهنام خسروشاهی ازفولادمبارکه سپاهان اصفهان و بهنام آرین از هورسان رامسر به ترتیب در جایگاههای دوم و سوم قرار گرفتند.
بیشتر بخوانید:
دهقان: انصرافم از تیم ملی تنها برای قهرمانی جهان بلژیک بود/ پراش با دوچرخهسواری بانوان غریبه نیست
انتهای پیام/
اخبار مرتبط
دیگر اخبار این روز
حق کپی © ۲۰۰۱-۲۰۲۶ - Sarkhat.com - درباره سرخط - آرشیو اخبار - جدول لیگ برتر ایران
