تست کرونای بازیکن استقلال همچنان مثبت
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چند وقت پیش و پس از دیدار تیمهای فوتبال استقلال تهران و ماشین سازی تبریز و بازگشت کاروان آبیها به تهران تعدادی از بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم فوتبال استقلال به ویروس کرونا مبتلا شدند.
پس از ابتلای عارف غلامی، رشید مظاهری، سید حسین حسینی، مهدی قایدی و بابک مرادی به ویروس کرونا این بازیکنان به قرنطینه خانگی رفتند.
حال پس از گذشت چند هفته تست کرونای همه بازیکنان به جز بابک مرادی منفی شده است و هافبک آبی پوشان همچنان باید در قرنطینه خانگی باشد.
در میان اعضای کادرفنی استقلال نیز، تست کرونای فرزاد مجیدی (کمک سرپرست)، فراز کمالوند (مدیرفنی) و محمد کاظمی (مدیر رسانه ای) استقلال همچنان مثبت است. البته فرزاد مجیدی تا روز گذشته چهارشنبه در بیمارستان بستری بود که با اعلام باشگاه استقلال او از بیمارستان مرخص شده است، اما باید در قرنطینه خانگی باشد.
تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر باید روز شنبه ۱۴ فروردین ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان برود.
بیشتر بخوانید
- زمان برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد/ تماشای بازیهای استقلال به وقت بامداد!
انتهای پیام/
اخبار مرتبط
دیگر اخبار این روز
حق کپی © ۲۰۰۱-۲۰۲۶ - Sarkhat.com - درباره سرخط - آرشیو اخبار - جدول لیگ برتر ایران
