بلیت‌فروشی کنسرت نوروزی و رمضانی احسان یاسین آغاز شد

بلیت‌فروشی کنسرت رمضانی احسان یاسین آغاز شد
خبرگزاری مهر
خبرگزاری دانشجو - ۲۶ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، احسان یاسین در تاریخ ۵ و ۶ فروردین ۱۴۰۳ دومین کنسرت خود را در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران در یک سانس ۱۹:۳۰ اجرا خواهد کرد.

این خواننده با همراهی ارکستر «ثنا»، گروه کر و گروه دف‌ نوازی مهرآواز، کنداکتوری شامل اجرای آثاری از آلبوم «ماه من» به همراه برخی آثار جدید خود به پنج زبان فارسی، انگلیسی، عربی، کردی و آذری برنامه‌ریزی کرده است.

در این کنسرت‌ ۱۳ قطعه «ماه من»، «دوستت دارم»، «بازم برگرد»، «تا ابد»، «مصطفی گیان»، «حبیب قلبی»، «ربنا»، «لایا دنیا»، «جانیم سن سن»، «ستایش»، «رفیق روز تنهایی»، «سلام علیکم»، تازه‌ترین قطعه این خواننده و همچنین یکی از معروف‌ترین قطعه‌های سمی یوسف، خواننده بین‌المللی، اجرا می‌شود.

لازم به ذکر است که احسان یاسین از تاریخ ۱۶ تا ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ در تالار وحدت همراه با ارکستر بزرگ «ایستگاه» و با اجرای قطعه‌های آلبوم «ماه من»، نخستین کنسرت رسمی خود را برگزار کرده بود.

بلیت‌فروشی اجراهای نوروزی و رمضانی احسان از ساعت ۲۱ شب گذشته، جمعه ۲۵ اسفندماه، در سایت هنرتیکت در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

منابع خبر

اخبار مرتبط

جام جم - ۲۰ فروردین ۱۴۰۲
جام جم - ۱۵ فروردین ۱۴۰۲
خبرگزاری جمهوری اسلامی - ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
جام جم - ۱۶ مهر ۱۴۰۲
جام جم - ۲۹ دی ۱۴۰۱