مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی تیم دریانوردان با برتری برابر شهرداری قهرمان شد/ بوشهریها طلسم را شکستند
ارسال به دوستان به: ارسال کپی به: ایمیل شما: عنوان پیام: نسخه چاپی نسخه ساده
تیم فوتبال ساحلی دریانوردان بوشهر با برتری برابر شهرداری تبریز به مقام قهرمانی لیگ برتر دست یافت.
در آخرین روز از مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی عصر امروز دو دیدار برگزار شد که در دیدار اول تیم ندسا شیراز برابر بیژن تهران قرار گرفت و در پایان توانست در وقتهای اضافه با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری دست یابد و اولین پیروزی خود را در این مرحله مسابقات کسب کند.
در بازی دوم دو تیم دریانوردان بوشهر و شهرداری تبریز به مصاف یکدیگر رفتند. شهرداری که با دو پیروزی در دیدارهای گذشته امید بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی در این دوره از مسابقات داشت رو در روی دریانوردانی قرار گرفت که که در این دوره از مسابقات با در اختیار داشتن بازیکنان ملی پوش قصد داشت تا طلسم نایب قهرمانی در لیگ برتر را بشکند و به عنوان قهرمانی دست یابد.
در پایان این بوشهریها بودند که توانستند با نتیجه ۵ بر صفر به برتری دست یابند و با توجه به تفاضل گل بهتری که نسبت به شهرداری داشتند عنوان قهرمانی این دوره از رقابتها را کسب کنند.
در پایان پنجمین دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی پس از دریانوردان، شهرداری تبریز با ۶ امتیاز عنوان دومی را به خود اختصاص داد و بیژن تهران با ۳ امتیاز در رده سوم قرار گرفت.
اخبار مرتبط
دیگر اخبار این روز
حق کپی © ۲۰۰۱-۲۰۲۶ - Sarkhat.com - درباره سرخط - آرشیو اخبار - جدول لیگ برتر ایران
