مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت افتتاح شد
خبرگزاری فارس: مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با حضور مرضیه وحید دستجردی، وزیر بهداشت و معاونت دانشجویی این وزارتخانه افتتاح شد. به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، مرضیه وحیددستجردی بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح کانون قرآن وعترت وزارت بهداشت که در محل معاونت دانشجویی وزارت بهداشت برگزار شد، افزود: اگر قرآن در دانشگاهها ترویج یابد مشکلات از حیث دنیوی و اخروی برطرف میشود و افتتاح مرکز قرآن و عترت به همین منظور صورت گرفته است. وحیددستجردی اضافه کرد: در شورای عالی انقلاب فرهنگی برای وزارتخانههای بهداشت، علوم و فرهنگ و ارشاد اسلامی دبیرخانه و کارگروه تخصصی پژوهشهای علوم قرآنی در نظر گرفته شده است که در وزارت بهداشت پیگیری میشود. وزیر بهداشت گفت: هر کدام از دبیرخانهها محصول کارگروههایی هستند که اهداف شورای عالی انقلاب فرهنگی را توسعه دهند تا به هدفهای قرآنی دست پیدا کنند. انتهای پیام/ش.
اخبار مرتبط
دیگر اخبار این روز
حق کپی © ۲۰۰۱-۲۰۲۶ - Sarkhat.com - درباره سرخط - آرشیو اخبار - جدول لیگ برتر ایران
