هاشم اسکندری حکم ریاست خود را از وزارت ورزش دریافت کرد

اسبقیان: ثبت‌نام اتومبیلرانی قانونی نیست/با هروی صحبت می‌کنم
فوتبالی‌ترین
خبرگزاری دانشجو - ۱۰ آذر ۱۴۰۳

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پس از حواشی ایجاد شده مبنی بر تخلف در انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد و عدم تایید هاشم اسکندری از سوی نهاد‌های نظارتی برای شرکت در انتخابات، امروز شنبه ۱۰ آذر طی مراسمی با حضور محمد شروین اسبقیان معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در محل فدراسیون، هاشم اسکندری حکم خود را به عنوان رییس فدراسیون بولینگ و بیلیارد به مدت ۴ سال از وزارت ورزش دریافت کرد.

در این مراسم اسبقیان آرزوی توفیق و سلامتی برای مجموعه فدراسیون با مدیریت اسکندری در دور جدید را خواستار شد و اعلام کرد وزارت ورزش و جوانان همواره در کنار فدراسیون‌ها حضور دارد و از هیچ کمکی برای تعالی ورزش کشور فروگذاری نمی‌کند.

همچنین در این مراسم از زحمات علی سلطانپور سرپرست پیشین فدراسیون نیز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

منابع خبر

اخبار مرتبط

خبرگزاری مهر - ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
خبرگزاری مهر - ۲۲ مرداد ۱۴۰۰