یک اسیر فلسطینیِ در بند رژیم صهیونیستی به کرونا مبتلا شد

یک اسیر فلسطینیِ در بند رژیم صهیونیستی به کرونا مبتلا شد
خبرگزاری مهر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، در نتیجه سیاست اهمال پزشکی رژیم صهیونیستی در زندان‌های این رژیم، ویروس کرونا بالاخره به صفوف اسرای فلسطینی نیز رسید.

بر اساس این گزارش، سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک اسیر فلسطینی به ویروس کرونا مبتلا شده است.

در همین راستا، رئیس هیأت امور اسرا و آزادگان فلسطین از ابتلای «محمد ماجد حسن»، اسیر ۲۱ ساله فلسطینی در زندان مسکوبیه به ویروس کرونا خبر داد.

این در حالی است که پیشتر گزارش‌های متعددی در خصوص اهمال پزشکی رژیم صهیونیستی در زندان‌های این رژیم منتشر و گفته شده بود که مقامات تل آویو به صورت عامدانه برای شیوع کرونا در صفوف اسرای فلسطینی تلاش می‌کنند.

منبع خبر: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط: یک اسیر فلسطینیِ در بند رژیم صهیونیستی به کرونا مبتلا شد