تعداد دانشجویان خوابگاهی دانشگاه امیرکبیر پایان مهرماه کاهش پیدا میکند / اختصاص یک اتاق به هر دانشجو
سیاوش خرسندی، معاون دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به وضعیت فعلی حضور دانشجویان در خوابگاهها با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا گفت: در ابتدا که دانشجویان را در خوابگاهها اسکان دادیم، سیاست ما این بود که تراکم جمعیت در خوابگاهها کم باشد.
وی افزود: در حال حاضر در هر اتاق از خوابگاهها یک نفر ساکن است و برای دوره چهارم اسکان تا پایان مهرماه به پایان میرسد و آخر مهرماه جمعیت خوابگاههای امیرکبیر تقریبا نصف خواهد شد.
خرسندی اضافه کرد: درخواست جدیدی برای اسکان در خوابگاه نداریم و اگر دانشجویی دفاع پایان نامه یا کار آزمایشگاهی داشته باشد، اسکان میدهیم.
وی افزود: در حال حاضر در هر اتاق از خوابگاهها یک نفر ساکن است و برای دوره چهارم اسکان تا پایان مهرماه به پایان میرسد و آخر مهرماه جمعیت خوابگاههای امیرکبیر تقریبا نصف خواهد شد.
خرسندی اضافه کرد: درخواست جدیدی برای اسکان در خوابگاه نداریم و اگر دانشجویی دفاع پایان نامه یا کار آزمایشگاهی داشته باشد، اسکان میدهیم.
منبع خبر: خبرگزاری دانشجو ![]()
اخبار مرتبط: تعداد دانشجویان خوابگاهی دانشگاه امیرکبیر پایان مهرماه کاهش پیدا میکند / اختصاص یک اتاق به هر دانشجو
موضوعات مرتبط: دانشگاه امیرکبیر تراکم جمعیت پایان نامه وضعیت فعلی دانشجویان خوابگاه خرسندی مهرماه یک نفر اسکان سیاوش اتاق
حق کپی © ۲۰۰۱-۲۰۲۶ - Sarkhat.com - درباره سرخط - آرشیو اخبار - جدول لیگ برتر ایران
