فرود فضاپیمای اسپیس ایکس بار دیگر با شکست روبرو شد
خبرگزاری میزان - شرکت اسپیسایکس (SpaceX) اعلام کرد که پرتاب آزمایشی جدیدترین نمونه موشک پروژه استارشیپ به نام «اِساِن۱۱» (SN۱۱) با شکست همراه شده و این موشک پس از صعود تا ارتفاع ۱۰ کیلومتری دچار نقص فنی و انفجار شده و همچون سه نمونه قبلی در فرود موفقیتآمیز ناکام مانده است.
گفتنیاست این موشک آزمایشی دو روز قبل از سکوی بوتا چیکا در تگزاس پرتاب شده بود.
فرود فضاپیمای به علت مه گرفتگی و تار شدن تصاویر دوربینها امکان پذیر نشد و لاشه فضاپیما را در فاصله ۸ کیلومتری از محل فرود پیدا کردند.
- در همین زمینه:
- فضاپیمای آمریکا منفجر شد
منبع خبر: خبرگزاری میزان ![]()
اخبار مرتبط: فرود فضاپیمای اسپیس ایکس بار دیگر با شکست روبرو شد
موضوعات مرتبط: فیلم اصلی استارشیپ آزمایشی فضاپیما نقص فنی انفجار ارتفاع دوربین دانلود دو روز پروژه ناکام تگزاس ویدیو پرتاب نمونه اسپیس بوتا لاشه موشک
حق کپی © ۲۰۰۱-۲۰۲۶ - Sarkhat.com - درباره سرخط - آرشیو اخبار - جدول لیگ برتر ایران
