طالب لو: آبی پوشان لایق این پیروزی بودند

طالب لو: استقلال می توانست با گل های بیشتری پیروز شود
خبرگزاری جمهوری اسلامی
نود - ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱

دروازه بان پیشین تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به اینکه بازیکنان این تیم بازی بسیار خوبی مقابل الریان قطر به نمایش گذاشتند، گفت: آبی پوشان لایق این پیروزی بوده ومی توانستند گل های بیشتری هم به ثمر برسانند.

وحید طالب لو درجمع خبرنگاران خاطرنشان کرد:این پیروزی را به کادر فنی، بازیکنان و هواداران استقلال تبریک می گویم و امروز برای جبران لطف آنها به ورزشگاه آمدم.

وی ادامه داد:در مدتی که تحت انجام عمل جراحی بودم،هواداران و مسوولان استقلال و پرسپولیس لطف زیادی به من داشتند و به همین دلیل روز گذشته و امروز برای حمایت از نمایندگان ایران در ورزشگاه آزادی حاضر شدم.

طالب لو در پاسخ به این سوال که گفته می شود مذاکراتی را برای پیوستن به پرسپولیس انجام داده است، گفت:هنوزبرای فصل آینده تصمیم نگرفته ام و فعلا به دنبال بهبودی کامل ورسیدن به شرایط ایده آل هستم. در زمان مطلوبی در خصوص آینده ورزشی ام تصمیم گیری می کنم.

وی درخصوص برگزاری انتخابات مجلس شواری اسلامی گفت: حضور درانتخابات نیازی به تبلیغ ندارد و مردم ایران با درک بالای خود در این رویداد مهم حضور خواهند یافت.

دروازه بان اسبق تیم ملی ابران عنوان کرد: من در کنار آحاد مردم در انتخابات شرکت خواهم کرد تا در روند روبه رشد کشورم سهیم باشم.

تیم فوتبال استقلال ایران عصر روز چهارشنبه با برتری ۳ بر صفر برابر الریان قطر در گروه یک لیگ فوتبال قهرمانان آسیا درورزشگاه آزادی به پیروزی رسید و با ۸ امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی این گروه ایستاد.

ارسال در: چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۲۱:۳۸ (۱۳۹۱/۲/۱۳)

منابع خبر

اخبار مرتبط