ملاقات دوباره دایی و فردوسی‌پور با حضور دو پرسپولیسی/عکس

ملاقات دوباره دایی و فردوسی‌پور با حضور دو پرسپولیسی/عکس
خبر آنلاین
خبر آنلاین - ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

علی دایی هفته گذشته در دفتر کارش میزبان عادل فردوسی پور بود. این ملاقات مجددا این هفته تکرار شد و این بار دایی در رستورانش میزبان مجری سابق برنامه نود بود.

عادل این روزها به طور جدی دنبال برنامه ریزی برای فوتبال ۳۶۰ است و به نظر می رسد ملاقات مجدد او با دایی بی ربط با این موضوع نبوده است.

البته این بار افراد دیگری هم در این ملاقات حضور داشتند. فرشاد فرجی، مدافع فعلی پرسپولیس و مهرداد کفشگری، هافبک پیشین سرخپوشان هم در این دیدار حضور داشتند.

بیشتر بخوانید:



۲۵۸ ۲۵۸

منابع خبر

اخبار مرتبط

خبرگزاری دانشجو - ۷ مرداد ۱۳۹۹